MissVixen

2009-07-22
11:41:28

nöjd med livet

För tillfället är jag ganska nöjd faktiskt! Jag har jobbat fem dagar av min sjudagarsperiod och när de här två sista dagarna är slut åker jag och Marcus till Köpenhamn! Hoppas det kommer bli riktigt mysigt! Så har ni några Köpenhamn tips tar jag gärna emot dom! Igårkväll plockade jag iordning lite här i vår källare och avslutade kvällen med gräddglass och hemmagjord hallonsås framför hemnset.se. Drömmer om när vi kan skaffa en egen lägenhet=)
Morgonen har jag tillbringat i sängen och i tvättstugan. Skönt att komma hem till rena sängkläder på tisdag!

Bilden är från när jag och Lena var på Liseberg och såg Kristofer Åström spela. Åter igen blev jag påminnd om varför jag lyssnade kostant på honom under flera års tid! Northen Blues är lite som ett soundtrack till mitt liv under en period. Han har helt klart en av sveriges vackraste röster!

Jobbet tar upp större delen av min vakna tid, men lite annat hinner jag allt med. Lena och jag plockade nästan ett kilo hallon när vi cyklade hem häromdagen och efter det åt vi färska räkor! Är inte det svensk sommar så säg! Igår pratade jag och Emmelie om en sista minuten resa innan skolan drar igång igen! Jag hoppas verkligen det kan bli av!

Nu ska jag ta mig iväg mot jobbet. Har lite att handla på vägen!

Ta hand om er!

(föresten! ignorera mina påsar under ögonen på bilden! Man blir sliten av att jobba inom turistindustrin under högsäsong, men jag är glad ändå!)
Kommentar:
#1: Camilla

På återseende, absolut. Det är bara väldigt mycket nu, på liten tid. Så ja, bloggen får vila.



Vi hörs söt.

2009-07-24 @ 12:44:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: