MissVixen

2009-01-15
15:04:07

vilken befrielse med träningsvärk!
Imorgon kommer jag ha extrem träningsvärk, och jag älskar det! Jag skulle egentligen till gymmet, men solen sken så fint så det blev en 1½ timmes promenad bort till Jonsered station och tillbaka. Efter det lånade jag Marcus vikter och körde igenom hela kroppen. Är helt slut nu, men samtidigt är det en sån befrielse från att inte kunnat röra mig på en månad på grund av ryggskottet. Träning är extremt viktigt för mig för att jag ska må bra i kroppen och ha energi till skolan och allt annat. Och energi är nåt jag behöver nu när jag börjar ny kurs på måndag.

pussokram på er!

(för övrigt så gick uppsatsen bra... som vanligt...även fast jag aldrig tror det...)
Kommentarer:
#1: Maddo

Det är något speciellt med träningsvärk! Det känns så bra! =P Även om det gör ont! skönt att du klarade dig! =)



Oh, spännande med ny kurs på måndag, men måste erkänna att jag känner mig måttligt engagerad..tyvärr. Hoppas det går över!

2009-01-15 @ 21:16:42
#2: Pappa

Skönt! Grattis! Och nu är det bara ett år kvar! Håll i! Säger han som hade resttentor hela sin åtta år långa "studieperiod", där den sista klarades av drygt två månader in på första anställningen!

2009-01-15 @ 23:27:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: