MissVixen

2009-01-15
11:09:41

vad skönt det är att inte vara 15 år!
I lördags var det inflyttningsfest hos en av Marcus kompisar. Va länge sen jag kände mig så gammal som då, men det var skönt! Det trillade in folk hela tiden som ingen hade direkt koll på och det kändes som att alla var i 15 års åldern! . Jag ville väl egentligen gå rätt tidigt, men med tanke på att ägaren till lägenheten blev lite "hängig" så fick vi stanna kvar och se till att alla andra gick därifrån innan vi.
Men från början var det ändå rätt trevligt och det finns ju alltid några få som lyfter stämningen=)
Alex tillexepel! Utan henne hade jag nog suttit för mig själv o väntat på att Marcus kände att han kunde gå.


Så hade ju faktiskt jag o Marcus det roligt också som vanligt! Trots fjortisinvasionen=)


Lite hängig ägare till lägenheten kanske, men han var nöjd med festen så det var ju alltid nåt bra!
Kommentar:
#1: Alexandra

Ja, det var skönt att ha varandra på festen. Annars hade jag tagit min höga skor och vandrat hem :)



Tycker att vi borde byta lite bilder med varandra, som våran bowlingkväll tex :)

liillan[email protected]



KramKram

2009-01-15 @ 22:23:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: