MissVixen

2009-01-19
22:28:51

tillbaka till vardagen
Första dagen på nya kursen idag och tro det eller ej, men det känns faktiskt rätt bra. Mest för att jag började bli lite veckovill av att inte ha något att göra så det är gött att få lite rutiner igen. Hade introduktion hela dagen, sen blev det en spontan runda på stan med Lena och efter det lite träning på friskis och svettis. Jag hann till och med packa det sista idag så nu är det bara städgrejerna som är kvar på Gibraltargatan=) Nästintill helt flyttad är jag nu! Och om mat söker på ratsit.se så kommer min nya adress upp!

Imorgon skulle ha varit inläsningsdag, men eftersom jag inte fått tag på de böckerna än (och har inte råd med dom heller) så passade jag på att tacka ja till jobb imorgon. Nlir härligt att få lite lön i slutet av februari, lagom till födelsedagen=)

Hoppas ni har det lika bra som jag! Nu ropar Marcus på mig att jag ska komma o lägga mig så jag får väl göra som han säger=) Jag är ju faktiskt rätt trött!

pussokram
Kommentarer:

jo absolut!

men tenat plugg + en tenat + nattjobb i helgen tar lite på krafterna!

2009-01-19 @ 22:33:06
#2: syss

det är så skönt att du verkar må bra!!

2009-01-20 @ 21:58:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: