MissVixen

2009-01-28
20:04:17

organisera mera

Jag har ingen koll på någonting för tillfället! Tror att det är läge att organisera upp alla mina saker, både mentalt och de grejerna som ligger och skräpar här hemma! En bit på vägen för att känna att man har lite mer kontroll över tillvaron brukar ju faktiskt vara att ha det städat omkring sig, så jag får väl börja där.
Sen så ska jag få min lägenhet städbesiktigad på fredag förmiddag och jag är inte klar med det heller, men har tillräckligt med tid på mig imorgon för att hinna så det är lugnt. Kan det gå lika lätt och enkelt som på bilden kanske? Jag kan ju alltid hoppas, men det vore lite pinsamt om det knackar på dörren och jag står helt själv klädd så där. Kanske inte en så bra idé ändå =) Aja, ska jag orka göra någonting så får det bli nu, för sen kommer jag inte orka.

pusspuss

Kommentar:
#1: lina

städa är bra.. och skit jobbigt!

2009-01-28 @ 21:44:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: