MissVixen

2009-01-30
09:22:00

"min" katt mår bra!!!
Imorse när väckarklockan ringde så bestämde jag mig snabbt för att sova två timmar till. Lägenheten ska ju inte besiktigas förens kl 11.30 så det är ingen brådska. Men så ringde Marcus o väckte mig en stund senare och sa att "min" lilla kattunge har fått ett nytt hem!!! Det är helt fantastiskt! Berättade jag att jag hittade en livrädd liten kattunge på Allum som vakten fick ta hand om? Det stod i alla fall i tidningen att den hade fått ett nytt hem! Jag återkommer med mer info när jag läst om det själv!
 
God morgon föresten! Idag tar en period ur mitt liv slut. Jag ska lämna nyckeln till min lilla studentlägenhet. Det känns bra!
Kommentarer:
#1: Umma

Härligt att kissen fått ett hem. "Grattis" eller vad man ska säga :)

2009-01-30 @ 15:17:44
#2: Anonym

Vill bara påpeka att det är jag som bor i Sthlm! "Veckarklocka" och "fören" känns mer stockholmska än göteborgska i alla fall! Kul med katten! Stackaren! Lägg inte på er en sådan begränsande faktor själva bara! Kram!

2009-01-30 @ 15:48:01

Allum.. hmn, är inte det köpcentrat i partille? har för mig att jag och ett ex brukade handla där..

Blev lite nostalgisk ^^

2009-01-30 @ 16:24:20
#4: Camilla

Skönt med ett nytt hem. Nu får vi hoppas den nya ägaren är snäll och bra! Lovely profil pic.

2009-01-30 @ 19:51:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: