MissVixen

2009-01-31
14:20:57

mikrofonkåt

Igår hade Marcus kusin födelsedagsfest med karaoke, och de som känner min väl vet hur det brukar sluta när jag är med... Jag vägrar släppa microfonen =) Och ju senare på kvällen det blir desto falskare sjunger jag! Men huvudsaken är väl att man har roligt! (läs: JAG har roligt...) Bröderna här åkte hem rätt tidigt, men jag stannade kvar tills bland de sista så det var liiite segt att gå upp idag. Men nu håller jag på att tvätta och jag har damsugit så lite driftig har jag allt varit. Nu väntar plugg och lite bärande. Idag har det nämligen blivit undanrensat under trappen så vi kan äntligen få undan mina kartonger och få lite mer plats igen! Underbart!

Hoppas ni har en fin lördag!

pöss!
Kommentarer:
#1: Carro

Missa inte chansen att vinna ett jätte sött halsband i min blogg! =)

2009-01-31 @ 17:21:48
#2: Umma

Det ser gott ut med en mikrofon. ;-)



Jag hoppas du som kallar dig MissVixen hört Mapei - Video Vixen?

2009-02-01 @ 00:14:13
#3: Camilla

Ja, hon är väldigt duktig den där Emelie. Ännu fler bilder kommer kan jag lova dig. Väntar bara på de färdiga resultaten, redigeringen. Hon är snäll, rar och toksöt tjej! Fotograferats med henne två gånger nu. En gång ensam och nu en gång med darling min :)

2009-02-01 @ 00:39:24
#4: jonna

haha, detdär känner jag igen med mikrofonen - det är bäst att aldrig börja :D



gött att snart få klart flytten, hur känns det nu då?



kramar

2009-02-01 @ 13:26:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: