MissVixen

2009-01-16
20:25:42

långlunch
Planen idag var att ta det lugnt på förmiddgen, träffa Alex för lunch och sedan träna.... Planen hölls nästan förutom att lunchen höll på fem timmar så träningen hanns inte med utan jag var tvungen att åka hem för att laga mat igen som jag lovat =) Vi hade väldigt roligt dock och tillslut vart det så mycket prat att jag blev helt snurrig i huvudet. Det är väldigt skönt att prata av sig ibland när alla andra har tröttnat på ens tjat.
Nu är jag helt slut i huvudet att det ska bli gött att däcka framför TVn.

natti
Kommentarer:
#1: Maddo

Du får gärna tjöta hål i huvudet på mig, för jag är trött på min egen röst! =P hihi, skönt att se att du haft trevligt! =)

2009-01-17 @ 10:27:48
#2: Maddo

haha, jag började läsa inlägget och en bra bit in i inlägget insåg jag att... "detta har jag ju läst!" bra va? =)



Jadå, jag mår bättre. Särskilt sedan jag kom hem till göteborg!! Idag träffade jag Pernilla och det är nog första gången jag träffar nån från skolan utanför skolan sådär planerat! Skojjigt! =) Det skulle va skoj om vi gjorde något nån dag! Pernilla var på att ses på tentaskrivningen! Hon fyller år då och jag tycker att vi kör någon middagsgrejj! Vad tycker du? -mina ideer flödar!- =) Ses snart!! Kram kram

2009-01-17 @ 20:35:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: