MissVixen

2009-01-17
21:34:51

i bildarkivet


Jag kommer så väl ihåg när jag tog den här bilden! Vi sov i militärtält på andra sidan drögen mot vad Sand ligger. Det var helt sjukt kallt och Jonna skulle diska något. Det jag inte minns är om hon gittade lite vatten eller om vi borrat hå i isen... En underbar bild blev det iaf=) Nu är hon på väg till Indien skulle jag tro för att göra praktik i tre månader. Jag är helt övertygad om att hon kommer få det helt fantastiskt bra!

Märks det att jag är "mellan kurser" kanske? Så här mycket har jag inte skrivit på flera månader! En anledning till det kan ju vara att jag inte haft min dator och inte vill okupera Marcus dator jämt. Men nu mina vänner har jag äntligen fått hit min kära dator och mitt skrivbord så nu har jag min lilla hörna här med bara mina saker, och det känns väldigt bra!
Kommentarer:

haha härlig bild!

2009-01-18 @ 15:18:39
#2: jonna

åh, jag minns det med - fantastiskt!

indien är bra, men det är lite si och så med maten.och att all aindier är spetiga och jag inte passar i deras kläder :C:C

annars äre fint.

massa folk, men dom är trevliga. och så är det varmt.perfekt i skuggan och för varmt i solen, lite som den svenska sommaren:)

hoppas det är bra hemma i partille!!

puss och kram

2009-01-19 @ 16:51:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: