MissVixen

2009-01-22
18:42:03

för att jag har frusna fötter!

Idag har det varit en riktigt rolig dag i skolan. Gestaltning var på shemat så klassen har släppt loss hela förmiddagen! Vid en övning skulle alla tänka på en mening som hade sagts under dagen och sedan säga den när någon tog oss på axeln. Låter flummigt, men det var väldigt roligt! Min mening var för att jag har kalla fötter! Givande och roligt var det, och vi har gestaltning imorgon igen  så blir en avspänd dag då med.

Jag hade lovat mig själv att inte shoppa nåt innan jag har gått ner de kilona jag har gått upp, men jag kunde inte riktigt hålla mig idag=) Någon som är förvånad? Som tur är blev det en mini-shopping så det skadade inte kontot så alvarligt=) Skönt när skolan gör som de ska så man får sina CSN-pengar i tid för en gång skull!!!

Jag jobbade på mitt gamla jobb igen i tisdags och då kom jag o prata med en förälder som jag inte träffat innan. Han frågade om min utbildning och så, och sedan visade sig att han var rektor på en förskola i Mölndal med 11 avdelningar och han tyckte jag skulle söka när jag är färdig. Alltid kul att få lite bekräftelse på att man gör ett bra jobb.

Nu ska jag börja laga maten så den blir klar tills Marcus kommer hem från jobbet. Efter det ett bad och sen ska jag däcka i sängen! Känner mig lite hängig med antydan till halsont så jag hoppas lite avslappning gör susen för att mota bort det!

kram på er!

 
(min nya fina t-shirt från gina)

Kommentar:

ja jag som inteens är så förtjust i blåjeans blev jätte förtjust! ser fram emot tisdag :)

2009-01-22 @ 23:19:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: