MissVixen

2009-02-18
09:59:20

To Do
Även fast jag är hemma så måste jag vara ganska produktiv. Ifall jag hinner med allt så kanske jag inte behöver räkna den här dagen som frånvaro utan som planeringsdag. Ska fråga min lärare om det.

To Do:
¤ Skriva ut intervjuer med tre barn från förra VFU-perioden och maila till deras föräldrar.
¤Skriva ihop det jag gjort av kursuppgifterna
¤Planera hur jag ska gå vidare med kursuppgifterna
¤Leta bokreferenser till uppsatsen. Enklare att skriva om man redan hittat intressant teori=)

Saker utanför skolan:
¤Gå till apoteket
¤Sätta en tvätt
¤Åka in till skolan och lämna tillbaka en bok. Den är visst några dagar sen och det blir ju förseningsavgifter =(
Kommentarer:
#1: jonna

duktiga tjejen!

och shit, nästan 3 kg på en vecka, inte illa!

2009-02-18 @ 11:23:28
#2: Mindy

HA en skön kväll..

2009-02-18 @ 18:04:37
#3: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-18 @ 19:49:05
#4: A -*

Hoppas du haft en bra dag:)

2009-02-18 @ 20:34:53
#5: Camilla

Hoppas du har fått fixa allting på din. to do list nu! Inte alls roligt med förkylning, man är så trött på det. Nu behövs det vår, en riktig vår där alla baciller försvinner och blommorna börjat komma. Av med vinterjacka och på med skinnjackan. Lr vad säger du? Jaaadu, vitlökssås är jammi jammi.

2009-02-18 @ 21:18:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: