MissVixen

2009-02-02
10:01:27

mitt bästa tips just nu!
Usch igår hade jag en riktig svacka! Allt kändes bara tungt och jag kunde för allt i världen inte finna ork till någonting! Den känslan är hemsk och oturligt nog är min kära pojkvän precis som jag väldigt känslig för folks humör. Dåligt humör har en tendens att smitta av sig! Då la hag mig i sängen med papper och penna och skrev ner allt som jag grubblade på. Gjorde en oros-mindmap helt enkelt! Efter det gjorde jag en fin åtgärdslista på hur jag skulle lösa allt jag gick och oroade mig för (typ; pengar, sommarjobb, skola, träning....) och efter det (+ en kopp te) blev jag mitt vanliga jag igen. Nu ska jag bara försöka bocka av allt på min lista, så vet jag att jag har gjort mitt bästa för att lösa allt iaf=)

Hoppas ni får en fin måndag! Här i Partille skiner solen och jag har haft sovmorgon. Underbart! Nu ska jag till skolan!

pussokram
Kommentarer:
#1: Umma

Att göra mind-maps är sjukt bra. Borde fasen göra en varje dag. Minst. Får ut så mycket av dom!

2009-02-02 @ 13:49:20
#2: Maddo

Fasiken vilket bra tips!! Måste försöka det nån dag!! Starkt jobbat! Kramar

2009-02-04 @ 07:34:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: