MissVixen

2009-12-19
19:29:27

evighetsprojekt
Den senaste månaden (tror det är mer än så...) så har jag varit omgiven av evighetsprojekt! Köket är rivet och ett nytt är på gång. Uppsatsen som tar all min tid och kraft börjar så sakterligen ta form, och det är verkligen på tiden eftersom jag åker till linköping över julen. Hemmet ser ut som ett kaos, så städningen känns ogjord varje dag då det hela tiden kommer fram nytt damm från gömmorna jag missat., Allt detta i kombination av att mitt hem består av två personer som har aldeles för mycket att göra, men aldeles för lite motivatin och ork gör att humöret är på ständig nedgång. Stackars Marcus gör inte många rätt nu, men det gör säkerligen inte jag heller enligt honom. Som tur är så är han ju underbar ändå (oftast iaf...)

Det som är tur i det hela är att min uppsats faktiskt snart är klar! Och snart så börjar jag jobba så då kommer jag inte vara fattig jämt! Och när jag jobbar kommer vi ha råd att göra iordning ännu mer så då kommer kaoset försvinna snart det med. Jag får tänka framåt helt enkelt! Snart så, snart så stannar allt upp lite. Snart börjar jag ett nytt kapitel i livet som utbildad med fast jobb! Snart så fyller jag 25 och då ska det firas! Och aldeles snart så är det jul och jag får åka hem till mitt Linköping! Hem till min familj! Hem helt enkelt!

Jag längtar!
Kommentarer:
#1: jonna

Stackars dej alltså. Och jag sa att jag skulle ringa och det har jag inte gjort :C

Slår en signal när jag cyklar hem från jobbet ikväll runt 20 snåret!

KRAM

2009-12-21 @ 09:29:31
#2: Syss

Jag längtar med! Hem hem hem!!!!!

2009-12-21 @ 09:30:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: