MissVixen

2009-08-21
10:26:22

fredag 090821

Kan ni se vad det är på bilden? Inte så svårt att lista ut kanske om jag säger att den är fotad på Universeum. Jag har varit ledig en hel vecka nu, men jag har gjort så mycket att det inte riktigt kännts som ledighet... Hade tänkt ta mig iväg till gymmet idag, men det får bli en långpromenad runt Jonsered istället! Är det nån som kan ge mig lite inspiration till kost och träning? Jag har fått ett litet ryck att ta tag i det nu, men jag behöver lite motivation för att det ska hålla i sig... Det senaste har jag vid flera tillfällen fått frågor om ifall jag inte tränar längre för jag är ju inte riktigt lika "smärt" eller "fit" som jag var ett tag... Inte roligt att höra, men samtidigt är det ju bra för det motiverar ju att ta tag i saken...

Det känns som jag har 1000 saker att ta tag i, så jag borde verkligen ägna en dag åt att göra allt så jag kan slappna av sen. Men det får bli på måndag, för idag ska jag tvätta sjukt mycket tvätt och i helgen bär det av mot Skara för att spana in Ekedal och träffa delar av familjen.
Kommentar:
#1: Mats

Vad är det?

2009-08-21 @ 23:20:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: