MissVixen

2009-04-22
10:50:27

därför har jag det bra


Nu har jag varit väldigt dålig på att updatera här en period. Har varit lite uttråkad och motivationslös, men jag har det bra ändå! Ibland behöver man bara påminna sig själv lite granna=)

Och jag har det bra för att jag har en veranda i solen som jag kunde mysa i hela påsken och den kommande sommaren, jag har en pojkvän som gör massor för min skull, jag har bara en termin kvar i skolan, jag har jobb hela sommaren, jag får tillbaka massor på skatten, jag har väldigt bra kontakt med min familj (tydligen inte så vanligt...), jag är kär, jag har världens bästa vänner (även om de är lite långt borta), jag var på en rolig fest med militär-tema i helgen, jag träffade systeryster, farmor och min kära Hanna i helgen... listan kan göra milslång!
Poängen var ju att påminna mig själv om hur bra jag har det trots att jag är uttråkad och omotiverad ibland=)

Och föresten, en sak till! Jag fick VG i senaste kursen! Min skoltrötthet har gjort att VGna lyst med sin frånvaro ett tag, men nu är jag back on track!

 
(bilder tagna av mig jenny och marcus. Militär-tema och öl i solen kl 12 på förmiddagen, kan det bli bättre! )

Kommentarer:
#1: Camilla

Känner igen det där. Jag vill och orkar verkligen inte dela med mig alltför mycket längre. Mkt därför jag bara lägger upp bilder osv, ger er sneak peek osv.



Hoppas du har det bra nu och haft en bra start på veckan.

2009-04-22 @ 12:12:14
#2: Camilla

söta!

2009-04-22 @ 12:12:37
#3: Linda

Du har så himla rätt. Man måste ibland fokusera på dett man faktiskt har. Då inser man hur lycklig man egentligen är trots all motivation som ibland saknas. Tack för att du påminner mig :) Lite nyfiken, vad är det du pluggar ?

2009-04-22 @ 12:45:18
#4: jonna

åh va söt du var med håret sådär, länge sen jag spg dej utan lugg. (fast du passar i det med ditt as)



hörruru!

kom på en grej.

ska till gbg den 16:e maj (tror jag att det är)och kolla på göteborgsvarvet.

har du lust att ses lite då?

vore så himla mysigt.pusspuss!!

2009-04-22 @ 14:17:47
#5: Pappa

Grattis till VG:t igen!

Jag letar och letar, men Marcus måste ha gömt sig någonstans! Kram!

2009-04-22 @ 14:41:27
#6: Mindy

God eftermiddag..Hoppas att söta du får en skön onsdag.kram

2009-04-22 @ 14:52:15
#7: malin

Pappa: jag menar såklart att bilden är tagen av marcus=) Jag ändrar det i texten=)

2009-04-22 @ 16:13:30

Tänkvärt,

grattis till VG!



ja du måste prova förrätten, enkelt & gott

kraaam

2009-04-22 @ 17:46:45
#9: Linda

Jaja okej. Är det något speciellt som du vill jobba med ? Själv vet jag inte vad jag vill. Jobbar just nu heltid.



Pluggar inte just nu men läste en Juridisk översiktskurs på distans för inte så länge sedan pararellt med jobb. Det var aning tungt men nu är den över :) ha en fin helg!

2009-04-24 @ 09:41:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: