MissVixen

2008-09-30
18:41:26

en kort uppdatering
Nä, nu får jag faktiskt skärpa mig! Har tänkt skriva flera gånger men tappar alltid lusten mitt i så jag lägger ner=) Har inge bilder att bjuda på ikväll heller tyvärr. Jag tror inte att det var någon som tog kort när vi var uppe i Örebro vilket var lite synd för vi träffade ju både farmor, Hanna, Jenny, Patrik, Viveca, David o Fegga! Slog många flugor i en smäll den helgen! Det var riktigt trevligt iaf och det var väldigt kul att Marcus ville följa med!

Annars så rullar skolan på och på fredag ska jag ut på 2 veckors VFU. Jag försöker träna och tänka på maten och jag tycker att det går rätt så bra igen. Hoppas det håller i sig!!! Busschaffisarna börjar nog snart tro att jag försöker sätta nåt slags rekord i antal bussturer till och från Partille, men det kan det vara värt =)

Det blev lite kort det här, men det är en uppdatering iaf! Ska försöka ta lite bilder igen och liva upp den här annars så vita sidan!

Nu ska jag duscha efter spinningpasset och sen ta mig ut tillpartille igen!

Pussokram!
Kommentar:
#1: Pappa

Jag började undra, men är väl inte helt förvånad! Du får skaffa trådlös internetuppkoppling och använda tiden på bussen till uppdatering. Någon annan tid tycks inte finnas! Ta vara på dig! Kram.

2008-10-01 @ 10:53:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: