MissVixen

2008-06-01
18:45:38

sol och salta bad
Idag blev det sol och bad igen, men i havet den här gången. Linette, Sonny, Lena och jag åkte ut till någonstans i kungsbackatrakten och la oss vid havet. Har varit helt fantastiskt skönt, men jag har lyckats bränna mig rätt rejält! Detta trots massa solskyddsfaktor! Solen är extremt stark nu!

När vi skulle åka tillbaka så startade såklart inte bilen så efter både försök att putta igång den, dra igång den så lyckades vi tillslut hitta ett snällt gammalt par med starkablar så vi kom hem ändå=) Typiskt att sånt ska hända precis efter att Sonnys starkablar blivit stulna...

Nu har jag lovat Werna att basta med honom, men jag är redan så varm så det kanske går att övertala honom till att göra något annat. Får hoppas på det...

min brända mage
bränd

håret blir så somrigt och fint av salta bad
saltigt håt
Kommentarer:
#1: Pappa

Aj, aj, aj!!! Ta det varligt! Försiktig kram!

2008-06-02 @ 15:53:54
#2: Sessan

Snygg rand =)

Nja, inte direkt... men det var billiga kläder och mer åt hösthållet... passar på! Jag njuter oxå förfullt nu och hoppas innerligt att vädret håller i sig fram till söndag!

2008-06-03 @ 12:03:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: