MissVixen

2008-06-29
22:24:36

härligt med sommar
Go´ kväll på er!
Har ju varit i Linköping i vekcan som varit fram till i fredags då jag fick ta mig tillbaka till götet för lite jobb. Har hängt med Linette och Sonny i helgen och det har varit tokmysigt!


Här är jag i Mjölby och hälsar på min gamla vän Daniel. Picknick var jag lovad och det var vad jag fick =)


Jag och mamma tog med oss gammelmoster till landet och hälsade på mormor och morfar. Så mysigt! Och så roligt att köra bil dit=)


Igår var jag, Linette och sonny på bohus fästning och turistade. Var så mycket höga trappor att jag har fått träningsvärk!


Tittut!


Linette och jag hänger på balkongen hos henne. Sitter precis utanför mitt gamla rum=)


Efter balkongen blev det mat på Götas och sen bowling. Efter det var jag så party att jag ringde Nora och mötte upp henne. Först bar det av till kingshead och sen såklart till sticky! Vad vi inte tänkte på var att Metaltown hade efterfest där så vi var ju inte direkt ensamma=)


Nora med gitarren hennes polare hade med sig ut (!)


pussokram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: