MissVixen

2008-07-01
19:15:59

veckan som var... och lite till
Denna gången blir det en sammanfattning av träningen förra veckan och början av denna. Svårt att få rutiner på träningen under sommaren när man inte har några rutiner alls =)

Här är jag i träningstagen hemma i Linköping! Det är verkligen guld att bo så nära vidingsjöskogen med alla motionsspår!
Detär något som jag verkligen saknar!

Tisdag: Jag drog med mamma ut och joggade. Mamma har inte sprungit förut så båda var väl lite tveksamma till hur det skulle gå, men det gick verkligen kanonbra för henne!!! Jag ska aldrig mer tänka att gympa inte ger nån kondis =) För mig gick det lätt som en plätt också! Älskar verkligen att springa i den skogen!
När vi kom tillbaka hem la jag mig på köksgolvet och gjorde situps och armhävningar.



Måndag: Tillbaka i götet och joggade 6,6 km här nere på mossen! Jag sprang med Johan och det är verkligen så mycket lättare när man springer med någon! Hade jag varit själv hade jag nog lagt av efter 2,2 km trots att jag hade massor med ork kvar!

Det var den lilla träningen jag har gjort det senaste. Får se hur det blir nu i veckan när jag är på läger. Förhoppningsvis hinner jag med lite promenader iaf.

pussokram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: