MissVixen

2007-11-15
06:05:23

tidigt tidigt
Ok, nu är klockan sex och jag har redan varit uppe en timma. Inte för att jag pehöver det av praktiska skäl, utan det är mer ett försök att ställa om tiden lite. Det bästa vore om vi kunde sova hela flygresan från Köpenhamn till Tokyo För vi kommer dit 10.40 lokal tid imorgon fredag och då är klockan fortfarande nån gång mitt i natten här hemma. Alltså har vi en hel dag att ta oss igenom innan vi får sova igen.
Nu är det dags för det sista plocket innan bussen går härifrån 07.24.

Puss o kram!
Kommentarer:
#1: Sessan

Hej tjejen! Visst är den såå söt, tog du en rosa du med?? Min kompis beställde den gråa... den är så liten och väger inget typ, är så rädd att tappa bort den. T o m min förlovningsring väger mer än dubbelt... haha

2007-11-15 @ 12:21:50
#2: madelene

trevlig resa och grattis till den roliga resan! =) kramar. hälsa johan!

2007-11-15 @ 19:10:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: