MissVixen

2007-12-21
21:07:35

oj så mycket bilder det blir=)
Känns lite konstigt att vara här hemma igen. Och att det är julafton på måndag kommer jag nog inte förstå fören på måndag kväll... Allt sånt har varit väldigt avlägset hela resan.
Här är några fler bilder, och fler är på väg =)

lucia-bak
Jag och Lena med våra egenbakade lussebullar. Populärt på vår Lucia-fest hos Shanel.

shabu-shabu party
Samo som ägde hostelet vi bodde på i Yokokohama bjuder oss på Shabu-shabu resturang. Det bästa maten jag testade i Japan!


Bild 1: Jag och Yuka i baren på Christmas staff party
Bild2: Tim, jag och Mike på samma party (och nej, det är inte min mössa. Och nej, jag har inte slagit ut en tand, jag ser ut så) Yuka, Tim och Mike jobbar som lärare på Yokohama International School där vi gjorde vår praktik om inte det var klart nog =)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: