MissVixen

2012-01-22
11:51:39

Listan 2011
Jag fortsätter traditionen med min årslista. Här är förra årets!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag säkert, men det är så svårt att komma ihåg så här i efterhand... Jag sa upp mig från ett fast jobb, jag testade zumba, jag var på metaltown, jag bler särbo.  

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag ger ju aldrig några nyårslöften längre 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja flera stycken! Bland annat Camilla och Johan som fick sil Emil och Mia och Magnys som fick sin lilla My

4. Dog någon som stod dig nära? 
Ja

5. Vilka länder besökte du? 
Det blev bara en dagsresa till Danmark
 
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 
Jag vet inte riktigt. 

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?  
17 sept kanske, då jag flyttade upp till Linköping igen 

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag vågade ta steget att flytta upp till Linköping igen. Om jag blir kvar här är en annan femma, men nu får jag chansen att känna efter om det är här jag hör hemma. 

9. Största misstaget? 
Alla gör nog små misstag ibland, men just nu är det inget som jag kommer ihåg eller grämer mig över. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag trodde aldrig det kunde hända, men jag gick nog med ännu fler infektioner under 2011 än 2010.

11. Bästa köpet? 
Min kära iPhone <3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 
Blir samma svar som förra året, frisörbesök =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick min underbara lägenhet här i Linköping
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Allt med Avenge Sevenfold och Maggio skulle jag tro =) 
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Det har gått upp och ner som vanligt. Jag har mina toppar och dalar.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ja, det blir en favorit från förra året här med. Tränat och sparat pengar! 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat

18. Hur tillbringade du julen?  
Här i Linköping och det mesta var som vanligt men jag saknade Anna Maj. Juldagsfrukost hos Eva och Juldagsfest hos mig.

19. Blev du kär i år?
Alltid Marcus♥ Även nu när vi gjort slut.

20. Hur många one night stands?
0

21. Favoritprogram på TV?
Alltså jag kollar ju knappt på TV längre 
 
23. Bästa boken du läste i år?

Läser ju mest faktaböcker jag. Och kokböcker

24. Största musikaliska upptäckten?
Maggio (bara senaste skivan, de första gillar jag inte) 

25. Något du önskade dig och fick?
Marcus är ju fantastiskt bra på presenter han, 2011 fick jag min underbara onepiece av honom i födelsedagspresent♥ Jag fick ju även jobb och lägenhet i Linköping som jag ville.
 
26. Något du önskade dig men inte fick?
Tror inte det.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag hade födelsedagsfika hemma hos mig som vanligt, detta året utan feber=)   

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Samma som förra året, det hade varit skönt om jobbet flutit på bättre och inte tagit upp så mycket av min kraft och energi. 

30. Vad fick dig att må bra?
 
Marcus, familjen, mina vänner och att vara tillbaka på gymmet!

31. Vilken kändis var du mest sugen på? 
kändisar är nog inte riktigt min grej 

32. Vem saknade du? 
När jag flyttade hem till Linköping började jag sakna Marcus mest hela tiden  

33. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat några guldklimpar det här året och jag tror att de vet vilka de är själva. 

34. Mest stolt över?
Mig själv! 

35. Högsta önskan just nu?
Att 2012 blir fantastiskt trots att året började med ett brake up. Vet att det var för det bästa och jag hoppas bara det leder till nåt ännu bättre hur det än blir.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: