MissVixen

2013-01-01
23:14:15

Listan 2012
Jag fortsätter traditionen med min årslista! Här finns förra årets...
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 Det har jag säkert gjort!

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag ger aldrig nyårslöften längre...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte i år. Tror jag... Jag får skämmas om jag glömt någon!
 
4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej, tack och lov!

5. Vilka länder besökte du? 
I våras reste jag till Italien på en underbar studieresa med jobbet och i somras lapade jag sol me Jenka och mamma på Mallorca=)

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? 
En trygg famn 

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?  
5 januari och 30 november. Slutet på nåt gammalt och början på nåt nytt. 

8. Vad var din största framgång 2012?
Att jag har stått på egna ben, jag har vågat ta risker och jag har tagit tag i att få en bättre hälsa. 

9. Största misstaget? 
Misstag gör man och som tur är så lär man sig ofta något av dem.  

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hela våren gick jag med olika infektioner. Fick influensa, magsjuka och set värsta av allt, lunginflammation!Men nu känns det som immunförsvaret börjar byggas upp igen.

11. Bästa köpet? 
Resan till Mallorca

12. Vad spenderade du mest pengar på?
 
Resor!
 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
HAN gör mig glad!
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Händerna mot himlen med Petra Marklund =) 
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Både och! Året började men hjärtesorg och slutade med total lycka!
 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av stunden! 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar att jag inte hade varit så förbaskat arg och besviken på mitt jobb hela tiden!
 
18. Hur tillbringade du julen?  
Precis som vanligt hos mamma precis som det ska vara! 

19. Blev du kär i år?
JA!

20. Favoritprogram på TV?
Tittar ju knappt på TV 
 
21. Bästa boken du läste i år?

minns ju aldrig sånt!
 
22. Största musikaliska upptäckten?
Joshua Radin skulle jag tro 

23. Något du önskade dig och fick?
Kärlek! Tänk så många fina människor jag har i mitt liv!
 
24. Något du önskade dig men inte fick?
Lottovinst?

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag sov över hos mamma så jag kunde få frukost på sängen, sen var jag ute och åt på aioli med Jenka och henne på kvällen. På helgen blev det tacokväll med många av mina fina!    

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Lugn och ro på jobbet 

27. Vad fick dig att må bra?
 
Min familj och mina fina vänner. Och nu på slutet så får han mig att må bra. 

28. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Precis som förra året så ärkändisar nog inte riktigt min grej 

29. Vem saknade du? 
Jag saknar mina vänner som finns utspridda i landet. Jonna, Emma, Lena, Mia och några till,

30. De bästa nya människorna du träffade?
Sofie, Cilla, Christoffer och Johan! Och såklart många fler, men ni har lyst upp min vardag lite extra! 

31. Mest stolt över?
Mig själv! 

32. Högsta önskan just nu?
Att 2013 kommer bli precis så fantastiskt som jag tror! 2012 har varit rörigt och uppochnervändande för så många så jag önskar att alla ska få må bra och att det ska bli lite stabilt i allas liv! Och jag önskar att kärleken är precis så fin som jag vet!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: