MissVixen

2013-02-07
19:03:02

önska år man...
Nu börjar ju ännu en födelsedag att närma sig med stormsteg så jag passar på att skriva en liten önskelista=)
  • Eltandborste- Det behöver inte vara den dyraste på marknaden men jag vill att det ska vara helt ok och att det ska vara lätt att hitta borsthuvuden till den.
  • Pengar till dykcert - Drömmen om att dyka släpper inte så det är väl dags att göra slag i saken och ta det där dykcertet.
  • Respengar - Har ju endel resor planerade så jag behöver spara på mig lite pengar =)
  • Presentkort på Bellbox i Gränden - Behöver verkligen klippa mig och det skulle vara så bra med ett presentkort så jag faktiskt inte kan köpa något annat för de pengarna =)
  • Canon Powershot G15 - som sagt... önska får man...
  • Kokboken Muskelmat - Går att beställa på body.se
  • Volymschampo och balsam från Pureology - Ett av få shampon som jag faktiskt tål.
  • Tulpaner i mängder! - Älskar tulpaner!
  • Gott rött vin
Det är allt vad jag kan komma på nu... Fast det är ju rätt mycket ändå! Och mycket som egentligen bara blir bidrag till olika saker, men det kan ju vara kul att välja vart pengarna ska gå =)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: