MissVixen

2013-01-03
20:30:32

den finaste av nyårsaftnar
I lördags eftermiddag satte jag mig på bussen ner mot Göteborg igen för att ha en helg med min fina Jonna och för att fira nyår. Och vilka dagar det blev sen! Det bjöds på hemagjord pizza när jag kom dit och sen fortsatten helgen i en lugn takt med kik på stan där jag köpte mig ett skidställ, träning x2, långfrukostar och en fantastiskt fin nyårafton! Vi åkte till en av Jonnas kompisar där vi inte kände någon. På vägen dit hittade vi en perfekt plats på en refug där vi stannade och tittade på GPs fyrverkeri. Väl framme bjöds det på god mat och trevligt sällskap! Efterätten blev ju fantastiskt god om man får vara lite partisk! Det var vi som bjöd på lingoncheesecake och det slank ner trots de monsterstora bitarna =)
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: