MissVixen

2012-01-29
12:08:53

the girl whit the dragon tattoo

Igår var mamma och jag på bio och såg the girl whit the dragon tattoo. Jag har varken läst böckerna eller sett den svenska filmen så jag har inget att jämföra med, men i det stora hela så tyckte jag att den var bra. Visst är det märkligt när allt i en film är så svenskt men att alla pratar engelska (med svensk dialekt).

Idag gör jag allt för att få igång min sjukt trötta kropp! Vet inte riktigt vart den här tröttheten kommer från, men gissar att det är allt som händer runtomkring mig. Idag ska jag ta mig till gymmet i alla fall för där brukar jag hitta lite ny energi.

Hoppas ni alla får en fortsatt fin söndag! Här skiner solen in i mitt takfönster i köket och det ger lite extra energi!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: