MissVixen

2012-01-16
18:26:46

tankar

Ok, jag inser att det kanske är lite självdestruktivt att sitta och titta på bilder på mig och Marcus och ännu värre är det kanske att lägga upp en bild från de första veckorna vi träffades... en nu blev det visst så iaf...
Jag vill egentligen inte gå in på för mycket för det finns ingen anledning att skriva det här, men jag vill på nåt sätt bara tala om att vi inte är osams, det var ett gemensamt beslut att göra slut och han är nog fortfarande min bästa vän och den som känner mig bäst, men det var rätt för oss att göra så här nu. Men såklart, även fast det var rätt så är det såklart jobbigt. Skitjobbigt faktiskt! Så om jag inte svarar i telefon och sånt så kommer jag höra av mig framöver. Just nu är jag bara glad som har så fina människor omkring mig så även om jag inte har Marcus så behöver jag aldrig känna mig ensam.

Kommentarer:

svar: tusen tack! jag har köpt dem second hand, tyvärr.

2012-01-16 @ 20:33:09

din ksitdag verkar ha slagit min skitdag!



KRAM <3

2012-01-17 @ 15:05:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: