MissVixen

2011-09-14
21:58:50

en lista
Vad är den äckligaste mat du vet?
Måste nog vara sylta tror jag, eller bläckfisk. Både för den äckliga koncistensen

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet)
Det är väl egentligen inte nåt jag gjort uten jag är nöjd och stolt över att jag känner att jag faktiskt är bra på det jag gör.

Vad ångrar du i livet (om något)?
Jag försöker leva efter att jag aldrig ska ångra något jag aldrig gjorde och det har jag lyckats ganska bra med. Sen kan man ju alltid ångra små dumheter man hittat på.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?
Jag gissar på svart, svart, svrat som vanligt=) Svarta jeans, mina doc martens och stickade koftor

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Min tierrajacka som av någon konstig anledning krymt i garderoben! (Tillsammans med en hel ikea-kasse av andra plagg...)

Har du någon oanad talang?
Nje, det tror jag inte. Ingen oanad iaf... Jag är bra på att prata, men det vet väl redan de flesta...

Vad gjorde du i helgen?

I fredags åt jag godis och packade ner hela mitt liv i kartonger. I lördags bar jag dessakartonger till en lastbil och åkte upp med allt till mamma i Linköping där de ska få bo (tillsammans med mig) fram tills dess att jag får min fiiina lägenhet 1 nov.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

Säga hejdå till alla mina fina barn på jobbet! Hur ska jag klara mig utan dom är en bra fråga! Måsta krama och pussa så mycket som möjligt på min Marcus med nu när vi ska bli särbos.

Vad har du på dig just nu?

Min tokrosa OnePiece

Senaste låt du lyssnade på?
call me - Shinedown

Bästa skönhetsknep?
Sova gott och mycket

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Enkelt

Och fulast?

brat

Vem saknar du?

Jag saknar Marcus redan innan jag flyttat! Eller jag vet hur mycket jag kommer sana honom i veckorna sen...

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att allt löser sig till det bästa (+gärna en sol och  badresa någonstans med, men man kan ju inte önska om så materiella saker....)

Bästa boken nånsin?
Tragiskt nog så måste jag säga hela Twilight-serien. På engelska såklart

Vilka tidningar läser du?
Styleby och skönahem

Vad önskar du att du var bättre på?
Spela gitarr

Är du religiös?
På mitt egna sätt

Vad är din största rädsla?
Att de jag älskar ska försvinna. Och spindlar.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Det är inte så farligt egentligen, men jag tänker inte berätta det ändå.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Sånt ska man väl inte berätta? Men om jag skulle berätta det så skulle Astrid, Ronja och Edvin ligga högt upp på listan. Men Jag stor inte jag skulle kunna med att döpa mitt barn till Ronja då mitt marsvin hette det, men det är väldigt fint. Har ett till namn som jag inte tänker tala om.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?

Jag vill ha en liten, liten fin aygo

De tre finaste sms du fått i år?

Jag sparar paktiskt inte på sms längre, men det finns tre personer som jag blir lite extra glad av att få sms från=)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: