MissVixen

2010-04-04
22:44:09

påsken i bilder


Jag har det så bra här i Linköping så det är faktiskt lite tråkigt att jag ska åka hem imorgon! Men hem betyder ju även hem till Marcus och till att sova sked så det är ju rätt trevligt det med =) Här kommer en liten bildkavalkad från dagarna! Va tvungen att visa bilden ovan för att ni skulle få se min nya favoritklänning. Den är helt underbar!

Nedan ser ni ägg från påskbordet, syskonen Ekdahl som roar sig i baksätet av bilen, den goda ölen på De Klomp och till sist jag som njuter av solen ute vid Tillorp idag!
 

 
Ikväll fick mamma sin julklapp av oss, vilken bestod av middag på Ghingis och bio.
Jag har det som sagt riktigt bra här!

Kommentarer:

Åh häärligt !

de känns som solen gjort entre över själva påsken överallt :D KRAM

2010-04-06 @ 12:05:57
#2: Camilla

Ditt påskfirande det inte helt fel ut, det heller. Ingen fara, du får kika in hur lite och mycket du än vill. Blir glad, vilket som. Solen strålar och vi går mot ljusare tider samt skinnjacka-tider, like =)

2010-04-06 @ 16:35:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: