MissVixen

2009-09-08
20:30:51

indoor walking
Vad gör man när man sitter vis datorn och har ca 100 sidor kvar att läsa plus ett paper på två sidor att skriva? Svaret är självklart att man skriver ett inlägg på bloggen om den nya roliga träningen man provat!

(bild lånad från www.friskissvettis.se)

Jag måste verkligen rekomendera alla som har möjligheten att prova den nya träningsformen indoor walking! Särskillt om man redan är fast i spinningträsket=) Maskinerna man går på är utformade på samma sätt som en crosstrainer, men de är nättare som en spinningcykel. Passet är uppbyggt på liknande sätt som ett spinningpass, men man slipper träsmak (eller snarare saldelsmak) i rumpan efteråt. Perfekt för att få upp konditionen igen, och det passar alla då man helt och hållet bestämmer motståndet själv. Jag testade första gången igår, och då vågade jag inte lägga på så mycket motstånd eftersom jag inte visste hur passet var upplagt. Men tro mig, jag svettades ändå och imorgon kommer jag lägga på mycket mer!

Nu kanske det är dags för lite läsning om kunskapsbedömning och betyg igen. Visst låter det spännande...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: