MissVixen

2009-09-15
09:01:09

I fas...


... och jag ska försöka hålla det så ett tag. Har gjort massor av alla småsaker som legat o väntat och jag är i fas med skolan så det känns väldigt bra! Min utmaning blir väl att fortsätta få färdigt alla småsaker och inte hamna efter i skolan med en gång igen.

Jag la in en sista bild från sommaren, för vi kan väl alla enas om att sommaren är över för den här gången. Men det är ju inte helt illa det heller, för början av hösten är min favoritårstid! Alla färger är helt fantastiskt fina, varje morgon luktar det som när man började skolan när man var liten och luften är helt klar! Och hösten bjuder faktiskt på de finaste kläderna =) Och så har jag roliga saker att se fram emot! I helgen får jag till exempel träffa familjen, jag ska ut på VFU, lisebergs avslutnings fest blir nog kalas, jag ska på Winnerbäck konsert i Örebro med syskonen och så närmar det ju sig advent! Jag älskar advent!

Om man nu ska hålla sig i fas så är det nog ingen bra idé att skriva mer här just nu=)

Ta hand om er!

Kommentarer:
#1: Mats

Mmm Liserberg fester är kända, det blir nog en kväll att minnas!



Kan dock meddela att sommaren faktiskt hänger sig kvar här på baksidan det är underbart!

2009-09-15 @ 22:29:36
#2: Pappa

Håller med Mats! Här på baksidan är möjligen morgnarna lite svalare, en tröja istället för bara en T-shirt på morgonpromenaden, men dagarna är fortfarande tillräckligt varma och soliga!

Tänk vad mycket lättare allt är, när allt är i fas!

Kram!

2009-09-16 @ 08:23:43
#3: Jenka

HÖST HÖST HÖST HÖST!!!! tralalalala! Grusa inte min lycka nu! Det är höst!!!! The best ever!

2009-09-16 @ 21:40:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: