MissVixen

2009-05-27
09:44:44

nu brinner det i knutarna

Hörrni, titta på helgens väder! Det ser ju helt fantastiskt ut! Inget väder för att sitta inne och skriva uppsats så nu gäller det att ligga i. Hur ska jag hinna egentligen? Först och främst så ska jag ju inte sitta här på bloggen, men just nu kan jag inte göra så mycket. Har suttit hemma på morgonen och transkriberat klart mina filmer. Hinner inte starta med nåt mer innan bussen går, för jag ska ta mig in till skolan idag med. Koncentrerar mig så mycket bättre där. Uppsatsen ska vara inne måndag morgon, men jag vill helst vara klar imorgon kväll... går nog inte, men jag ska försöka! Sen händer det massor med skoj!

Imorgon kväll ska Marcus få sin present av mig och Sandro, tror det kommer bli riktigt lyckat! På fredag ska jag på en utbildning på förmiddagen som jag vet kommer bli rolig och intressant och på lördag kväll har en klasskompis hejdå fest, för hon flyttar rillbaka till sin hemort.

Alltså vill jag inte sitta och skriva i helgen!

Nä, nu ska jag äta en grape och sen gå till bussen!

kram kram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: