MissVixen

2009-01-17
20:55:31

halvvägs till Partille
Jag är helt slut både i huvudet och kroppen! Vi har varit igång hela dagen med att flytta mina saker hit till Partille så nu är jag kanske halvvägs flyttad=) Det ska bli så skönt när allt är klart och allt har kommit på sin plats! Jag lovar att skicka flyttkort så fort jag får dom på posten. Behöver ni min adress innan så får ni ringa o fråga, och tänk på att jag inte har nån hemtelefon längre. Bara mobilen som gäller!

Har haft några konstiga nätter det senaste som jag inte kunnat sova. Är helt sjukt trött på dagarna men klarvaken på natten. Hoppas det inte håller i sig utan att jag ska kunna somna ordentligt ikväll. Planen var egentligen att jag slulle på fest, men eftersom jag är så trött så stannar jag hemma och bäddar ner mig med en bra bok istället. Marcus är borta så jag får det hur lugnt som helst=) Har bestämt mig för att plöja igenom Tolkien igen va ett tag sen nu.

Hoppas alla har en jättebra lördagskväll!!

kramkram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: