MissVixen

2009-04-14
20:22:27

promenad bilder

Bilderna från min promenad dröjde vist lite för jag har inte varit hemma, men här kommer dom.
Påsken var ju helt underbar även fast jag helst hade varit i Linköping. Men det hade blivit lite mycket resande eftersom jag var där helgen innan och ska till Örebro nu i helgen. Jag har mest tagit det lugnt med promenader och altanhäng så färg har jag allt fått =)

Igår kväll åkte jag ner till Kungsbacka för att sova över hos en klasskompis. Det var riktigt mysigt även fast vi bara åt lite middag och kollade på Tusenbröder. Sov där för att vi skulle till hennes VFU-plats idag och göra en kvalitetsbeskrivning.

  
(fräknar, vitsippor och säveån. Alla bilder tagna av mig)

Nu är det dags att natta mig. Sov inte många timmar i natt så är rätt sliten.

kramar
Kommentarer:
#1: Alexandra

Nej då, jag är frisk som en nötkärna. Har varit lite för aktiv bara, hehe :) Hoppas allt är bra med dig, en fika snart kanske ?

2009-04-15 @ 21:49:20
#2: jonna

men gud, jag är seg och svarar på min egen blogg - igen.

nåväl. svarar här igen. inte så mycket neråt, 1 kg bara men jag hoppas på att det blir lite mer nu när man är hemma och kan bestämma själv vad man ska äta och inte äta.

skulle bli nyttig men nu är jag kanonförkyld och ska på sittning imorron. men på söndag - då jäklar!

hur gåre för dej? håller det i sig?

massa kramra

2009-04-17 @ 11:44:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: