MissVixen

2009-04-01
21:55:15

en smak av våren

Idag åt första lunchen ute på trappan i skolan och det var underbart! De tre timmarna som var mallan föreläsning och VFU-träff spenderades här vilket resulterade i lite färg. Det tar mycket nu så jag som är så känslig måste vara försiktig! Jag o tjejerna beslutade oss för att åka till Barcelona om en månad, men det verkar inte bli av då det inte går några flyg... Får hoppas att vi hittar nåt för det hade ju varit fantastiskt, eller hur!

Eftermiddagen bjöd även på vårens första altanhäng här hemma, även om det blev kort för vi skulle hinna till blomsterlandet innan det stängde. Tog tag i att plantera den lilla sticklingen jag fick av mamma i födelsedagspresent också så nu får den chansen att växa till sig lite. Om den överlever min plantering vill sänga, jag är ju inte direkt känd för att ha gröna fingrar=)

Kolla in den fina brännan här nere! Hoppas inte det märket sitter kvar hela sommaren nu...

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: