MissVixen

2008-03-03
12:04:34

c-vitamin boosta
Samma visa denna vecka! Det ÄR härlogt att vakna trots att det är måndag när solen skiner. Har varit på stan och gjort en del ärenden och promenerat hem i solen. Känner mig lite seg så det blev två kiwis och en appelsin när jag kom in för att C-vitamin boosta lite.

Helgen blev jättemysig! Till och med bussen till och från Linköping var trivsam då jag reste med bus 4 you. Fotöljer till säten med utfällbart benstöd och allt. Kontakt ifall man ville använda dator eller ladda telefonen vid varje säte och kaffeautomat bak i bussen. Riktigt nice, så jag bjuder på lite gratisreklam =)

Blev firad av familjen med god mat och "tårta". Inte riktig tårta då det bara blir massa över, utan jag valde att ha chokladtryfflar som tårta denna födelsedag. På kvällen var jag och syss ute och åt med några kompisar. Var trevligt det med då jag sällan träffar så många när jag är hemma på besök. Blev lite onödigt mätt på lördagen dock...

pussokram

tårta
bild på min "tårta" med mamma och systeryster i bakgrunden

Bild: Privat
Kommentarer:

mumma :D

2008-03-03 @ 12:09:51
#2: Linda

Härligt att c-vitaminboosta! Det ska jag också göra! Grattis i efterskott!

2008-03-03 @ 12:25:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: