MissVixen

2008-08-12
10:15:29

lite fler bilder
Det börjar nästan kännas som att sommaren är slut nu. Får hoppas att det inte är så, och medans det dåliga vädret håller i sig kan jag drömma mig tillbaka till varmare dagar=)
Jag hade tur som fick helt fantastiskt väder när jag hade en vecka ledig! Då drog vi ut till Styrsö för att hjälpa Marcus pappa i butuken en kortis och för sol o bad! Helt underbart!

Visst ser det somrigt o fint ut! Men jag fick lite av en chock när jag såg bilden! Min hållning är ju helt katastrofal så det har jag verkligen försökt tänka på nu. Plus att det blåser in under klänningen så det ser ut som jag har världens bilringar, men det kan jag bjuda på=)


Roligt, roligt att åka båt!


Helt värdelös bild, men den beskriver rätt bra hur varmt det var! Var tvungen att lägga handduken över huvudet för att inte få solsting=)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: