MissVixen

2011-02-10
16:53:58

snart Linköping

Igår var det sol, vindstilla och asfalt. Jag låtsades att det var vår på riktigt. På kvällen körde jag ett pass med Ulf så jag svävade på moln av endorfiner hela kvällen. Finns det något bättre än känslan efter ett riktigt bra träningspass?! Jag bastade länge och låg på min spikmatta länge på kvällen. Det var verkligen en fantastiskt bra dag!

Idag är det mulet, blåsigt och snö... Jag tvättar och städar lite... Tyvärr hinner jag inte med nån träning...
Men jag är på rätt bra humör ändå för jag ska till Linköping imorgon! Och nästa helg med! Det är skönt att komma hem-hem och ladda batterierna lite ibland. 

Bilden är på Linköpings fina domkyrka för er som inte visste. Inte för att jag går dit särskillt ofta men när man ser siluetten av den från motorvägen vet man att man snart är hemma!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: