MissVixen

2009-10-07
20:30:47

sjukling med köpstopp


Bilden har inget med inlägget att göra mer än att jag borde klippa till min lugg igen=)
Just nu sitter jag här och dricker äcklig panodil med svartvinbär/menthol smak, snyter mig och prutar näsan full av otrivin. De senaste dagarna har jag haft feber och huvudvärk och hade hoppats på att bli bättre, men icke sa nicke! I stället har jag överfallits av snor och halsont också! Jätteroligt! Verkligen! För jag har ju verklige tid att missa fler dagar av min VFU...

Vet inte om jag nämt det, men jag har köpstopp den här månaden, och det går riktigt bra! Jag har ju inte trott att jag handlar så mycket, men efter att jag räknade lite på det så insåg jag att jag hade helt fel! Så nu får jag bara handla mat och sånt som jag verkligen behöver! Typ febernedsättande tabletter och sånt. Ska nog ha mitt stopp en månad till med ett eventuellt undantag för att pas byxor då jag bara har ett par och en vaaaarm jacka. Jag fryser ju jämt!

Även fast jag legat nedbäddad nästan hela dagen så har jag gjort några vettiga saker. Jag har strykigt alla kläder jag tvättade i söndags, jag har skrivit om mitt CV igen och sökt två till tjänster, och så har jag köpt biljetter till Linköping i helgen så jag måste verkligen friskna till nu!

Natti på er!

Kommentarer:
#1: jonna

Men det är inte bara av ondo, hörde att smittskyddsinstitutet var på radion imorse och sa att om man är förkyld (du har säkert rinoviruset som alltid smittas runt på förskolor på hösten) kan man inte få svininfluensan för kroppen kan bara ha ett virus samtidigt.

HURRA!

SÅ nu går du säker ett litet tag iallafall :D

Hoppas linkan blir bra, synd att vi inte hinner ses här.

KRAM

2009-10-09 @ 10:38:35
#2: Alexandra

Krya på dig. Hoppas du snart måt bättre. Kram

2009-10-13 @ 07:06:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: