MissVixen

2009-03-29
22:19:55

härliga helg




Vilken helg det har varit! I fredags hade jag tänkt att skriva min kompletering till rapporten (fick jättebra kritik på min rapport, men examinatorn ville att jag skulle utveckla en grej bara så jag är nöjd ändå) men det blev inte riktigt så... Tog en sovmorgon, strosade lite på stan och lyckades med att inte köpa nåt då jag hade glömt plånboken =) Blev bjuden på lunch av Johan och sen lite träning med Lena. Min kropp känns inte helt 100 så jag gick bara på bandet och tog det lugnt. Efter det hade jag filmkväll med Lena och Celie med hemmalagad pizza, så ska det låta och en bra film. Visst låter det som en perfekt fredag.

Lena åker till Afrika i tre veckor på fredag så hon hade lite hejdå fest igår. Blev riktigt lyckat med trevligt folk, gott att dricka, bra musik och lite gitarrspelande. Sedan utgång på Sticky. Vart annars lixom? =)

Idag har jag faktiskt varit produktiv även fast tröttheten sen igår sitter i och att vi har tappat en timme det här dygnet. Idag skrev jag min kompletering och skickade in, plockade undan tvätten som låg framme, gått igenom all kurslitteratur jag samlat på mig de senaste åren för att se vad jag vill sälja, rensat skrivbordet så den nya kursen kan sprida ut sig. Jag har inte kommit utanför dörren, men det har varit gött ändå.

Nu ska jag ta tag i dagens sista, och det är att gå och lägga mig. Är helt sjukligt trött nu!

puss på er!
Kommentarer:
#1: Pappa

Ja, visst sjutton skall du vara nöjd! Grattis! Nu är det mindre än ett år kvar! Kram!

2009-03-30 @ 14:19:00
#2: Maddo

Sikken härlig kväll! =)

2009-03-31 @ 12:46:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: