MissVixen

2009-02-08
23:52:15

Tapas-lördag




Igår hade vi Tapas-kväll här hemma. Bjöd över lite vänner och lagade god mat tillsammans. Sådant borde man göra oftare för det är ju så sjukt trevligt! Framåt kvällen blev alla rätt sega, men det gjorde inget för min del att det inte blev en partykväll av det hela. Skönt att vara pigg idag=) Jag hoppas verkligen på fler kvällar som denna!

Idag har vi ätit god söndagsmiddag med Gordon Ramseys recept på sticky lemon chicken. Supergott! Efter det långpromenad, fika hos Sean och sen hem och äta godis och rester från igår =) Är ett litet farväl av snask nu på länge då vi ska ner i vikt igen! Från och med imorgon kör vi hårt! Marcus tyckte vi skulle starta en viktblogg=) Får se hur det blir med det... Han menar då att jag ska fixa den och bara nämna hur bra det går för honom och hur segt det går för mig... Låter spännande va=) Får se hur hu,öret blir i veckan när jag drar ner på maten... Tar ju ett tag att ställa om sig.

Nu är det verkligen dags att sova!
Natti!

(bilderna är lånade av Alexandra)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: