MissVixen

2012-09-22
12:17:04

njuta av regnet
Det är verkligen något rofyllt över regn när man är ledig! Det finns ingen anledning att stressa iväg utan man kan njuta av att sitta inne med sin alltför sena frukost och ta all tid i världen på sig till att dricka upp sitt morgonkaffe! Det här är lyx! Veckan som varit har varit väldigt splittrad. Kvällarna jag haft har varit så där fina som de bara är på hösten och jag har haft både egentid, vardagslyx i form av rökta räkor och bio och fredagsmys med syster som var mer än välbehövt! Dagarna har väl kännts mindre bra... Men det är ju bara att kämpa på om man vill se en förändring för förskolan i Linköping. Men nu är det lördag och jag vill inte ägna en tanke till åt jobb utan nu ska jag bara vara ledig. Ska ta mig en varm dusch, möta upp syster på stan och till kvällen ska jag kika in vad Sofias RioRio egentligen är. Jag ska ha en såndär tokfin lördag helt enkelt!
Kommentarer:
#1: Sara

Mys! :)

2012-09-22 @ 15:58:17
#2: Jenka

Trots regn, en tokskön helg!!!

2012-09-23 @ 09:18:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: