MissVixen

2012-09-08
18:14:12

att vilja göra om
Jag hade nästa börjat lägga ner de där tankarna om att måla om mitt vardagsrum, men jag trivs verkligen inte med färgen! Jag måste försöka ta tag i det så snart jag bara kan så mitt hem kan kännas lite mer färdigt någon gång! Efter det får det bli lite mattor, några doftljus och fina foton på väggarna. Sen kan jag nog känna att det faktiskt finns lite personlighet och värme här med. Inte för att det inte gör det nu, men det räcker lixom inte. Jag vill ha meeeer! När man kommer in här så ska folk tänka "ja, här bor verkligen Malin".
 
För övrigt så har rastlösheten börjat krypa sig på som den brukar göra med jämna mellanrum när allt bara rullar på som vanligt. Men jag tror att gårkvällen rådde lite bot på det. Det var egentligen en helt vanlig kväll på Ågatan och Platens, men det var så förbaskat trevligt och jag insåg att jag kan träffa nytt folk, skratta tills jag nästan mår lite illa och somna med ett leende på läpparna bara för att kvällen varit så bra! Och nej, det handlar inte om någon ny kärlek, utan möjligtvis då kärleken till livet! Nu börjar jag sväva ut så man nästan kan tro att jag är lite hög här i soffan =)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: