MissVixen

2012-09-16
11:22:05

att skriva
Något som jag är sjukt imponerad av och faktiskt är rätt avundssjuk på är folk som kan skriva så att andra vill läsa! Nu menar jag inte just i detta forum, även om det finns sjukt mycket bloggar där man blir inspirerad och imponerad av folks texter. Jag skulle vilja skriva debattartiklar, krönikor, böcker.... Ja allt egentligen! Men jag får sällan ro och tänker för mycket på formen istället för innehållet. Tänk känslan av att skriva en bok och få den publicerad! Det måste vara helt sjukt! Om jag återgår till just bloggforumet så är det ju de som beskriver sin verklighet på ett personligt sätt som jag fastar för att läsa. Ofta har de inte alls särskillt speciella liv utan är helt vanliga människor med vanliga sysslor. Enda skillnaden är att de skriver på ett sätt som gör att jag vill läsa. Till och med när det händer tråkiga saker i människors liv kan det vara helt sjukt vackert beskrivet. Det känns som det är det orden och texter är till för! Att beröra och inspirera.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: