MissVixen

2012-10-15
20:18:46

stark

Som jag sa så har jag plockat fram mitt gamla träningsupplägg som jag fick när jag tränade med PT och idag körde jag igång med det. Det konstiga är att jag var så mycket starkare idag mot vad jag var då och då tränade jag sjukt mycket mer! I och för sig så jag har hållit igång en längre period nu i jämförelse med den perioden, men nu går jag ju mest powerwalks och liiite löpning och ännu mindre gym. Tänker att det kan bero på att jag mår psykiskt bättre nu och att jag inte gått med konstanta infektioner vilket jag gjorde mest hela tiden då. Upplägget jag tänkte nu är gym 2ggr/vecka med det två olika helkroppspassen jag fick av Ulf, löpning eller annan konditionsträning 2ggr/vecka och aktiv vila i form av promenader de sista tre dagarna.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: