MissVixen

2012-10-24
12:10:05

onsdagslistan
Jag är inne på min tredje sjukdag hemma nu med förkylningen från helvetet! Måndag och tisdag var jag så kass att jag inte ens orkade skriva här, men nu börjar jag förhoppningsvis må lite bättre! Och Eftersom jag är lite list-tokig så bjuder jag på ännu en lista. Denna har jag hittat hos Sandra på niotillfem.
 
Vad har du på dig?
Rosa myströja, svarta mysbyxor och ett par hellyhansen sockar.
 
Hur mår du?
Trött, sjuk, lite ledsen. Bättre än igår på alla tre.
 
Vad önskar du just nu?
Att jag var frisk och att det skulle vara lättare med kärlek.
 
Vad har du ätit idag?
Havregrynsgröt med honung, kanel och mjölk, en kopp rött söder te och tre pepparkakor.
 
Vad ska du göra imorgon?
Om jag är frisk ska jag jobba och sen gå på nån tillställning med jobbet som Linköpings kommun ordnar. Annars blir det nog en repris av de senaste dagarna här i soffan skulle jag tro.
 
Och på söndag?
Då ska jag åka ut till Vårdsnäs med min familj och äta lunch. Vi ska fira mormor som fyller 90 år på måndag och som vägrar ha ett större kalas än så. Det ska bli mysigt!
 
Vem saknar du?
Just nu saknar jag Jonna sjukt mycket. Och han den dära.
 
Senaste köp?
I lördags köpte jag en hiskeligt fin senapsgul tröja från herravdelningen på HM. Mia och jag upptäckte att tröjorna där innehåller nästan bara bommul och ull till skillnad från damavdelningen där det nästan är uteslutande acryl. Samma pris men bättre kvalitet helt enkelt!
 
Vad skrattade du senast åt?
Alltså jag minns faktiskt inte... De senaste dagarna består mest av en dimma med för mycket slem i huvudet... Men jag skrattade sjukt mycket när Mia och jag var inne på Carlings i lördags. Förhoppningsvis har jag skrattat efter det med, bara det att jag antagligen snytit ut mitt närminne.
 
Vem sov du senast med?
Mia. Tur att man har dubbelsäng när man får kompisar på besök. Innan det var det han den dära som jag hakat upp mig lite på men som numera är nerlagd.
 
Vad läser du just nu?
Norwegian wood av Haruki Murakami
 
Senast sedda film?
Hypnotisören. Den var bra men psykiskt jobbig. Ingen måbra film.
 
Vem var det som senast ringde dig?
Marcus
 
Senast tre inkomna sms?
"är du på bättringsvägen?"
"Vi ska antagligen till Linköping i helgen om inte E blir sjuk. Vi får försöka ses då =)Kramar"
"har rast alltså"
 
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Åh, tack så mycket! Helt ärligt vet jag inte hur jag mår. Så sjukt svårt att avgöra"
 
Vem skrev senast åt dig på facebook-chatten?
Hanna
 
Vart vill du åka just nu?
Till Sand så jag får lite skogsluft och får elda lite. Nu är det bara lite mer än en vecka kvar tills jag ska dit!
 
Kommentar:
#1: Jonna

Och jag saknar dig!

2012-10-26 @ 21:50:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: