MissVixen

2012-05-13
10:24:08

malin hjärtar söndag

Alltså det här med söndagar är ju bara underbart! Äta långfrukost och sen ta förmidgaskaffen samtidigt som man läser ikapp alla favoritbloggar i soffan. Underbart! Dagens knas är att jag har lyckats dra på mig ännu ett ryggskott och det komiska i det hela är att jag fått det av alla promenader! Vem trodde att man kunde få ryggskott av att promenera lixom =) Därför har mina powerwalks fått vila lite och istället blkir det mycket stretch och lååångsamma korta promenader.

Jag måste verkligen sett sjukt rolig ut igår när jag gick till Jenka. Vi var ute på en morgon promenad och efter den började jag känna mig liite stel. Jag gick hem och åt frukost och duschade och var på väg till henne igen och gick på i raskt tempo som vanligt. När jag kom fram till drottningbron drog varenda muskel i hela ländryggen och benen ihop sig och vartenda steg gjorde sjukt ont. Måste sett ut som jag fått akut diarré eller nåt, men jag lyckades tillslut ta mig hem till henne =)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och stretcha lite till, känns som man tränat ett hårt pass på gymmet när musklerna är så spända.

image description

Kommentar:

jag hjärtar söndgar!!



och jaaaa, en fika låter mysigt.

KRAM

2012-05-14 @ 17:49:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: