MissVixen

2012-05-29
21:08:02

long time no see

Jag är rätt dålig på att skriva här nu märker jag. Det saknar verkligen inte saker att skriva om men lusten att skriva finns inte riktigt där. Just nu försöker jag ta vara på varenda ögonblick, för den här tiden på året är fantastisk! Jenny och jag går och går och går runt ån och för det mesta är det helt fantastiskt fint! Vi är sjukt taggade att få bort våra kilon och det går nedåt (även om det går jäkligt sakta för min del...) Jag har börjat inse att jag nog får vänta tills nästa sommar innan jag är tillbaka i den formen jag trivs i, men det gör inte så mycket, så länge jag inte ger upp =)

Bilderna är på min underbara nya tröja=)

image description

Kommentar:
#1: Lena

Nu kommer jag nästa helg =) Du kanske är sugen att hänga på cyklingen? =) ska bli jätte kul att få se dig Malin!

2012-06-03 @ 16:48:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: