MissVixen

2012-03-29
19:58:42

mot mitt älskade Göteborg

Men hur galet fint är det inte att åka in i Borås med bussen och se himlen brinna magiskt rött och veta att jag om mindre än en timme är framme i Göteborg! Det är nästan tre månader sen jag satte mig på bussen från Göteborg och den resan var jag helt ovvetande om hur allt skulle bli! Så här länge sen har jag inte varit från Göteborg sen jag flyttade dit för nästan 7,5 åe sedan och det pirrar nästan lite i magen nu när jag ska dit. Som jag tycker om den staden! Tänk om man kunde dela på sig och leva sitt liv på två ställen! För jag vill ju för allt i världen inte flytta från Linköping just nu. Nu ska jag ha en jättefin helg, hoppas detsamma för er!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: