MissVixen

2012-03-04
18:21:43

att ha en tokfin söndag

Jag är så sjukt nöjd med att det inte blev några festligheter igår utan att jag bara tog det lugnt hemma. Jag vaknade radan halv åtta i morse och var helt utvilad. Det som är ännu bättre är att hostan nästan är som bortblåst, halsen är inte svullen och kramperna i magen har försvunnit. Jag var helt klart i behov av vila. Den här dagen har varit helt fantastisk, jag önskar att man kunde ha sån här energi varje dag!

Dagen började med att jag gjorde allt som jag skulle inför en kurs jag går på jobbet.

Sen tog jag mig ut på en promenad längs med Stångån bort till Unnerstad gård

Fåglarna här riskerar aldrig svält

På unnerstad gård köpte jag de här två vårigt rosa ljuslyktorna.

Till och med min vitlök tycker att det är vår nu=)

Är det bara jag som tänkt att hemma-träning inte är lika jobbig som på gymmet? Jag är ju inte dummare egentligen än att jag fattar att det blir vad man gör det till, och idag var det sjukt jobbigt. Kan bero på en månads träninguppehåll...

Kommentarer:
#1: sara

tack, vi har det jätte bra :)

hoppas du får en bra start på nya veckan :)

2012-03-05 @ 12:54:34

härlig dag!

2012-03-05 @ 23:14:21
#3: AnnaPanna

Mysig dag!



Du jag var faktist heelt ok på söndagen, trots ihärdigt halsandes från Champagne flaskorna! ;D Man börjar ju bli veteran vid det här laget! ;D



Fina bilder på dig. Du ser ut som en liten docka! <3



KRam och ha en fin Tisdag! Tjing!

2012-03-06 @ 12:01:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: